Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Buna dimineatza

Posted in comunicare, life by nicolatita on Martie 28, 2008

E 22H05…

Pana la urma am zis sa- l fac… blogul adica. Am ezitat, pentru ca atunci cand ma apuc de un lucru vreau sa-l fac bine. Mi-am spus ca intretinerea unui blog presupune too much time for me in fata calculatorului …stau destul la munca si sunt omul care daca are un pic de timp liber prefera un hobby outside: un parc, un sport …

Dar in seara asta pe cand ma intorceam acasa in tramvaiul 32, m-a trecut o idee 🙂 gata, m-apuc de scris. Pai de ce? La ce mi ar servi?

Eu vad blogul in primul rand ca pe un canal de comunicare intre mine si ceilalti – rude, prieteni, colegi, etc pentru cei care ma cunosc mai bine sau mai putin bine, sau deloc .

Timpul are o viteza din ce in ce mai uimitoare, si ne trezim ca-l petrecem in cea mai mare parte la munca si astfel ajungi sa-ti vezi familia, iubitul, prietenii, din ce in ce mai rar. Cu alte cuvinte relatziile cu ceilaltzi au de suferit.Poate un astfel de site sa fie un remediu , o punte de legatura.

In mare cam asta e ideea.Sa-i dam deci drumul la povesti…..

Lasă un răspuns

