Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Schimbarile

Posted in ME by nicolatita on Aprilie 9, 2008

De fiecare data cand a trebuit sa fac schimbari fie in viatza personala fie in cea profesionala (ca a insemnat sa ies dintr-o relatie, sa ma mut in alt oras sau sa-mi caut un alt job ) am avut siguranta interioara ca deciziile luate ma vor duce spre mai bine . Si fara exceptie asa a fost si cazul.

Unii m-ar considera un om norocos din cauza asta.

Eu spun doar ca am invatat in primul rand sa provoc schimbarile pentru a-mi fi mai bine si nu sa le astept sa se intample.Nu-mi este teama de schimbari.

De fapt teama apare pentru ca orice schimbare implica automat un nou inceput, deseori presupune o schimbare a obiceiurilor, si ca sa ajung unde vreau, impune o depasire a zonei de confort.

Eu am inteles insa un lucru: cu cat vrei sa evoluezi mai mult in viatza, cu atat trebuie sa fii dispus sa-ti asumi o doza de risc. (sau curaj ?!)

In al doilea rand as mai adauga ca am realizat ca exista momente potrivite pentru a lua decizia schimbarii(in sfera profesionala cel putin) si ca odata luate aceste decizii, ezitarea nu ar trebui sa-si mai gaseasca locul, fie ca momentul respectiv tine de oportunititatile care apar sau de contextul din cadrul organizatiei.Despre schimbarile pe plan personal o sa povestim cu alta ocazie.

O sa inchei cu un citat ce apartine lui Osho, un citat pe tema schimbarii dintr-o perspectiva diferita si mult mai profunda decat a mea 🙂

„Viatza este o curgere, este un fluviu, este o miscare continua.Dar oamenii au impresia ca ei insisi reprezinta ceva static.Numai obiectele sunt statice, numai moartea este incremenita; viatza este o continua schimbare.Cu cat exista mai multa schimbare, cu atat viatza este mai abundenta.Iar o viatza abundenta aduce cu sine extraordinare schimbari, clipa de clipa”

Tagged with: , , , ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Risc si libertate said, on Mai 4, 2008 at 5:56 pm

    […] A plange inseamna a risca sa pari sentimental.A intinde o mana de ajutor altuia inseamna a risca sa te expui pericolului tu insuti […]


Lasă un răspuns

