Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

A presupune

Posted in comunicare, wisdom by nicolatita on Aprilie 10, 2008

Din categoria primite de la prieteni, mi-a atras atentia urmatorul „indemn”:

” Presupunerile…
sa nu faci nimic pe baza lor.Daca ai dubii, lamureste-le.Daca suspectezi, intreaba.
Presupunerile te determina sa inventezi scenarii uneori incredibile care nu fac decat sa-ti invenineze sufletul si care nu au o baza reala.”

Cred ca nu exista nimeni sa nu fi actionat pe baza presupunerilor. (si nu ma refer aici la acea metoda folosita in matematica) 🙂

Eu una recunosc, de foarte multe ori (si in viatza personala si in cea profesionala), am preferat sa merg pe supozitii decat sa verific datele direct de la „sursa”. Iar acest obicei nesanatos mi l-am justificat tot eu : lenea de comunicare. Ei, da, …dar sunt „in tratament ” 🙂 .

In orice caz e un foarte bun advice, si cred ca o buna comunicare evita multa energie negativa . Other opinions?

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Turturica said, on Aprilie 17, 2008 at 6:18 pm

    Comunicarea, ah, comunicarea…
    Cu adevarat, foarte IMPORTANTA!


Lasă un răspuns

