Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Tramvaiul 32

Posted in life, plaiuri mioritice by nicolatita on Aprilie 15, 2008

Suna alarma de la telefon.E 6H30. Wake up!
La 7H30 ies din casa. Cu pasi rapizi ma indrept catre tramvai. Intrezaresc deja in statie grupuri nerabdatoare sa ajunga la munca ,scoala ( fiecare dupa caz) . Daca am noroc urc in primul tramvai , daca nu, poate in al treilea…e foarte aglomerat.E o zona foarte populata si numai de lume „buna”.

Si reusesc si urc in al treilea tramvai dar nu pot sa avansez si raman pe scari…Asta e, important e ca inca pot sa stau si intr-un picior si ca nici nu blochez inchiderea usilor.

Problema e ca indiferent cat de confortabil as sta intr-un picior, cu nasul turtit de geam 🙂 si cu vecinul din stanga sprijinindu-se de mine (neavand saracul ceva mai la indemana), simt deja o mobilizare in spate , o serie de voci care ma intreaba – „Coboratzi la prima?” (cobor la capat, la metrou la Unirii).Raspund pe un ton politicos (fireste)- ” Nu , dar va fac loc” (adica bineinteles cobor si apoi urc iar).Si in aceasta secventa ma gandesc ca poate o sa am privilegiul de a urca si a prinde un loc mai bun. Si asa se si dovedeste, e mai bun, e pe scari dar… nu mai stau intr-un picior si,… surpriza, vecinul s-a prins de bara (nu mai are nevoie de „suportul” meu).Super! Hai ca viatza e frumoasa. Incepe o noua zi …afara e soare …si copacii sunt inverziti si pasarile canta…si…aoleu asta ce mai e …. o adiere de transpiratie de la un alt vecin de tramvai… Geamurile sunt deschise… dar deh…azi cetateanul a vrut sa se intreaca pe el insusi ( in fine mai sunt 4 statii , rezist ( fii tare , in curand totul se va termina )…Si apoi cine stie o avea omul probleme cu banii, cu apa, el stie.Hai sa nu-l judec.
Problema e ca nici nu-mi permiteam sa-mi schimb locul (stateam lipiti ca niste boabe de porumb la cutie, in vid).
Sunt fericita totusi pentru ca la urmatoarea statie cobor pentru a face loc celorlati din spate si profit si respir aer curat. Si inspir laaaarg si incerc sa-mi readuc in minte niste imagini placute si uite asa ma motivez si urc in tramvai.Mai am doua statii.
Hai ca de data asta am nimerit-o.S-a mai eliberat …in sfarsit nu mai sunt constransa sa stau langa cine nu vreau…am libertatea de a-mi alege vecinii de tramvai 🙂 . Hai ca e frumoasa viatza…uite ce frumos e afara, si cu ploile astea copacii sunt parca mai verzi si mai bogati. Frumos.
Sirul gandurilor mele insa e perturbat la auzul soneriei unui telefon (e la moda in Rahova acum pe telefon un „hit” de-al lui Gutza) Gutza & Company rules aici in cartier.

Si fanul nostru nu ca i-ar fi sunat telefonul ci in mod expres pusese songul acesta pe replay si la un volum suficient de puternic incat ca sa se „bucure ” toata lumea din tramvai, la auzul sunetelor melodice. Eu nu am nimic cu nimeni , fiecare indiferent de culoare, sex, religie poate sa asculte ce vrea atat timp cat nu jeneaza pe ceilalti.E problema fiecaruia cu ce-si ocupa timpul. In fine, am „scanat” un pic figurile oamenilor din tramvai, unii ganditori la ziua ce incepe, unii indignati de muzica prea tare si deloc pe gustul lor, iar unii indiferenti (asta pentru ca purtau casti, aha asa se explica )
Ajungem in cele din urma in statie, la capat.Olee…

Dar vine seara si aventura cu 32 reincepe. O aventura fara sfarsit …pana cand ma voi muta din cartier…dar pana un alta ….afara e frumos, pasarile canta, copacii sunt inverziti si ma bucur de asta! 🙂

Tagged with: , , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Turturica said, on Aprilie 17, 2008 at 6:15 pm

    Esti fenomerala, Nico! Bravo! Si da-i inainte…
    Asa mai aflu si eu cum e viata in Bucuresti…desi…cam stiu!

    Te pupez! Pa

  2. Ana said, on Octombrie 30, 2008 at 2:05 pm

    Tramvaiul 32 si autobuzul 139, ce poate fi mai frumos pe lumea asta?: )

  3. […] sunt decat 2 optiuni: fie le iei ca atare, le suporti -motiv des de frustrare pentru mine (vezi tramvaiul 32, scrisoare dlui Vanghelie, trading pe peronul garii de nord) , fie mergi acolo unde nivelul de […]


Lasă un răspuns

