Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

I wish I was a plummer

Posted in ME by nicolatita on Mai 4, 2008

Povestea bateriei mele de la chiuveta incepea acum un an de zile.

Dupa ce mi-am cumparat garsoniera am inlocuit pe ici pe colo ceva instalatii insa am amanat sa o inlocuiesc si pe cea de la baie.Totul a fost ok pana intr-o zi cand robinetzii de la chiuveta au obosit de tot ( cel cu apa calda in principal).Asa ca pentru o solutzie provizorie am inceput sa apelez la robinetul de trecere. (adica sa-l inchid si sa-l deschid de fiecare data pentru a evita scurgerile).

Asta nu ar fi trebuit sa dureze prea mult, daca nu mi-ar fi fost lene si mi-as fi facut timp sa caut un instalator.

Stiam insa ca exista riscul ca acest robinet de trecere sa cedeze si sa umplu casa de apa si sa inund si vecinii (cineva imi spunea ca el e facut sa fie folosit de 2-3 ori pe an).Asa ca timpul trecea si eu nu faceam nimic.
Intr-o zi , m-am hotarat. Gata trebuia sa o rezolv.
Numai ca era ajunul Craciunului, 24dec . Dar in fine daca eu atunci am hotarat …..
Si am inceput sa caut pe internet instalatori in cartier si nu numai.Si am inceput sa dau telefoane: toti instalatorii foarte busy…cum se face ca toata lumea are probleme in ajun de Craciun? hmmm,…..now what?

Hei, dar avem vecini….Prima e vecina de langa mine (singura de altfel mai normala de pe scara ).E o batranica foarte isteatza si descurcareatza.Imi vine cu o serie de scule…Ma bag eu incerc sa scot oberteiul…de unde, treaba e ruginita rau… bateria asta cu siguranta a fost prima de la data constructiei blocului….Nu cumparasem baterie…dar voiam macar obertaiele sa le schimb …..Mai stau ce mai stau vine baiatul vecinei….
El vine cu solutia … ne trebuie o cheie franceza…de unde? nu am asa ceva…Revine mai tarziu el tot cu cheia , in fine reuseste desface unul din obertail…vechi si putred … dar celalat imposibil de clintit…de fapt nici santurile nu se mai vedeau.
Acum daca tot nu puteam sa le schimbam pe amandoua , macar unul…hai sa mergem sa cumparam …am gasit ultimul magazin din Rahova deschis la ora 19.

Cumparam noi unul …problema e…ca ….nu se POTRIVEA…da uite asa.In fine am carpit la loc cele doua obertaile vechi…fir-ar .Si am ajuns de unde am plecat.

I need a PLUMMER……………..Dupa o saptamana un prieten imi recomanda un instalator foarte bun, rezonabil la pret si mai sta si in cartier…ce mai omul pe care -l cautam….Il sun, vine si se uita …mi-a zis sa am grija cu robinetul de trecere…ca nu mai rezista mult…ok. Solutia: o noua baterie.Si a ramas sa iau bateria si sa-l sun….Au mai trecut vreo cateva saptamani …bine nici eu om serios…desi e o problema pe care o voiam rezolvat…Pana sa ajung sa cumpar bateria uite ca primesc una cadou .Il sun pe mester. Greu de dat de el…Cand ma suna el…nu sunt eu…Si am tinut-o asa cam o luna.
Isi face timp si trece intr-o duminica se uita la baterie…o pipaie …sufla in ea…o gadila si nu stiu ce mai face…Verdictul: nu e buna. NU SE POATE.De ce? Era noua.Asa ca a ramas sa cumpar bateria…sa-mi aduc aminte sa fac asta si repede…

Au mai trecut cateva saptamani in care am zis sa-l sun …Omul lucra si in localitati din apropiere…greu de dat de el.
Vine Pastele…Tata imi cumpara o baterie…am zis gata…s-a rezolvat.Vine cu mine la Bucuresti.Incepe lucrul…desface obertaile…da etapa asta o parcusesem si in trecut…mai departe desface cu totul robinetii.Se uita la bateria noua…si realizam ca de fapt nu se potrivesc schultzurile (ma rog, asa zice tata).Il cred. A ramas ca a doua zi sa mearga si sa caute marimi potrivite la schultzuri.El trebuia sa si plece a doua zi.Asa ca ma rugam ca totul sa decurga bine de data asta.
Gaseste tata piesele potrivite.Dar….DAR….uitase acasa cheia franceza…asa ca i-a fost imposibil sa desfaca unul din capetele ruginite ca sa insurubeze piesele noi.In fine…grea treaba cu schimbatul bateriilor daca nu ai toate sculele necesare.
Eu nu am in casa decat un ciocan…cateva cuie si o surubelnita…asa un minim.

Asa ca acum caut o cheie franceza sau mai bine astept sa dau de instalator.Mare meserie!

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Turturica said, on Mai 7, 2008 at 6:59 pm

    Si continuarea? 🙂
    Am citit cu sufletul la gura pana la capat sperand sa citesc ca s-a rezolvat…

    Ce naiba, mai Nico, la cati francezi cunosti tu, ai fi putut sa le ceri o cheie franceza…fie chiar si de imprumut…:))

  2. nicolatita said, on Mai 7, 2008 at 7:22 pm

    Ca sa continui povestea ;astazi m-a vizitat instalatorul inarmat cu toate sculele necesare , dar DAR DAR…. se pare ca nu a reusit sa scoata din perete unul din capetele vechi (atat de incapatanat surubul acela incat ar trebui sa se lase cu peretele spart)…asa ca a instalat noua baterie (finally 🙂 ) dar in prelungirea capetelor vechi.E ok si asa zic mersi…urmand ca marea operatiune( si nu treaba asta de mantuiala cum spune nea Instalatorul ) sa o efectuam pe viitor…da… mai vedem

  3. Trusa de prim ajutor « Nicolatita FM said, on Noiembrie 21, 2008 at 9:04 pm

    […] oamenii acestia?! Dupa vreo cateva incercari de a-l convinge pe instalatorul care -mi schimbase bateria la chiuveta acum cateva luni sa treaca  pe la mine, am renuntat si am tot incercat sa contactez de pe internet […]


Lasă un răspuns

