Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Anti politica

Posted in informatzia, ne doare, plaiuri mioritice by nicolatita on Mai 6, 2008

Dupa cum se stie saptamana asta a inceput campania electorala, a inceput balciul (ca sa-i citez pe cei de la Divertis).

De vreo 2 ani nu ma mai intereseaza cine si de ce candideaza , cel putin la noi in Romania.Nu ma mai intereseaza pentru ca a ma informa in privinta asta implica un consum de timp si energie pe care prefer sa-l valorific intr-un scop mai bun pentru mine.

Si nu pot sa zic ca am gandit intotdeauna asa, dimpotriva, acum cativa ani chiar eram dornica sa intru intr-un partid (nu dau nume caci nu conteaza) si nu pentru ca ar fi fost o cale de propulsare pe scara profesionala (asa cum se practica) sau pentru avantaje materiale (eventuale) ci doar pentru simplu fapt de a fi INFORMATA CORECT.Da stiu, stiu ca radeti. 🙂

Ce vreti? Doar ne dorim cu totii asta. Din acelasi motiv am vrut mai tarziu sa lucrez in sectorul public, mai exact in cadrul unui serviciu de informatie.
Dar in fine, ca sa inchid paranteza, mai visatoare fiind , dar si asa , cu intentii bune 🙂 , ma gandeam eu ca fiind membra a unui partid o sa am acces la ” ce se intampla cu adevarat acolo sus” si bineinteles o sa pun umarul la Marea schimbare.( a nu se intelege ca faceam parte dintr-o secta 🙂 )
Dar , din fericire pentru mine, in scurt timp mi-am dat seama ca pot sa traiesc si fara asta. Ba in plus ma scuteste de o pierdere de timp inutila.
Asa ca poate titlul anti politica nu e cel mai potrivit , e mai degraba indiferenta decat ura (ca doar ea e dusmanul adevarat al iubirii 🙂 hai ca am vrut sa scriu un post serios…ha ha.

Asa se si face ca nu prea ma uit la televizor, nu ma intereseaza mascarada politica, nu ma intereseaza stirile de genul acesta.
Stiti ca tocmai azi trecuse prin fatza geamului un jeepan ( de la partidul X) cantand la maximum „Doamne ocroteste-i pe romani”. La asta chiar n-am putut sa fiu indiferenta cand ei nu au mai trecut pe strada asta sa o repare de ani de zile. …mi-ar fi placut sa am niste rosii la indemana. 🙂

Nu e aici solutia problemelor noastre , daca e ceva cu care sa incepem pentru a avea o viatza mai buna tot noi suntem aia. Raspunsul, dupa mine, l-ati gasit deja AICI

Asa ca eu va urez nervi de otel in aceasta campanie electorala si daca nu sunteti implicati si voi in Marea Schimbare, mai bine faceti ca nu va bateti capul deloc.

Lasă un răspuns

