Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Nunta mare-n cartier

Posted in plaiuri mioritice by nicolatita on Mai 10, 2008

Dupa o noapte alba datorita unei afurisite de masele care m-a torturat de-a binelea, am incercat si eu sa trag un pui de somn in amiaza mare sa recuperez. Stau eu ce stau si numai ce aud o serie de chiuituri si urlete…hopa…alai de nunta.Asa-i, trecu postul Pastelui si incep dezmaturile…Casa de piatra…deh …ce sa le zic eu… si am inchis ochii sa dorm mai departe.

Dupa o ora aud un zgomot, ma trezesc ….2, 10, 2,10 proba de microfon…Si apoi incepe …Aoleu inima mea /Tu esti dragostea mea…Am sperat sa nu fie adevarat.BUT … nunta era chiar langa blocul meu …da.Adica este, si o sa dureze pana tarziu. 😦

In general nu am nimic impotriva nuntilor, dar ma deranjeaza atunci cand sunt „fortzata sa particip”.Cum este cea de pe strada mea, de acum.
Si cel mai deranjant este bineinteles zgomotul, nu muzica …asta nu-i muzica.Sunt un grup de manelisti care-si bat joc de instrumente… in fine. Acum canta primirea (un alt nuntas calca pragul alesei adunari). Deci in stilul asta eu as putea sa va calculez cam cati participanti sunt…acum sunt in pauza…aia de sarmale …sau doar un mic rachiu pentru cantaretz.

Sper totusi sa nu dureze toata noaptea.Sper sa nu mai am o noapte alba. Ideea e ca chiar daca ma duc in baie sa citesc, sau sa reflectez pur si simplu la sensul existentei mele pe pamant zgomotul nuntii vesele tot m-ar urmari…si tot as reusi sa descifrez versurile pline de lirism ce imbie nuntasii la joc si voie buna (presupun).

Dar cum the Wedding season has just started ar trebui sa fac o propunere la primaria sectorului sa avem si noi un planning al nuntilor (din cartier).Sa stim si noi cand sa plecam de acasa, sau macar (daca nu avem unde) sa fim consultati de catre organizatorii nuntii la alegerea interpretilor si playlistului. Mi se pare foarte corect, Nu?

Tagged with: , , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nadhira said, on August 21, 2008 at 8:19 am

    saraca de tine…:(se mai intampla si dastea..eu una as interzice nuntile pe langa blocuri..am noroc ca stau in primaverii si nu aud asa ceva:))

  2. nicolatita said, on August 21, 2008 at 2:15 pm

    Nu cred ca se risca nea Vanghelie sa ia asemenea decizii.
    Are prea multi adepti printre „nuntasi” 🙂

  3. Scrisoare dlui Vanghelie « Nicolatita FM said, on Septembrie 13, 2008 at 2:06 pm

    […] bine acum cateva luni ma plangeam ca nu pot sa dorm dupa-masa din cauza unei nunti care se petrecea la scara blocului.Nu stiu daca v-ati facut timp sa-mi cititi blogul, dar daca nu, […]


Lasă un răspuns

