Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Relax

Posted in ME, pasiuni by nicolatita on Mai 31, 2008

Ma plimbai in seara asta prin Parcul Tineretului.Si asa m-a cuprins o stare de bine, incat voiam neaparat sa impartasesc cu voi aceasta senzatie.

Si m-am gandit sa vorbim despre acele lucruri pe care preferam sa le facem atunci cand vrem sa iesim din rutina, cand vrem sa gasim solutii, care ne ajuta sa ne detasam de prezent, care ne relaxeaza, pe scurt.

La mine ar fi doua situatii principale :

  1. Cand ma plimb intr-un parc. In seara aceasta de exemplu, in parc nu era foarte aglomerat, ( nu stiu din ce motiv), insa vremea era perfecta, nici cald, nici frig. Mirosea a iarba proaspat cosita (de fapt asa si era prin tot parcul, tocmai ce fusese tunsa), Si la tot pasul , caci am inconjurat un pic lacul, acel miros ma insotea si mi-a amintit de copilarie , de bunici (actiona precum madlenele lui Proust 🙂 mmm).Bine , ca din cand in cand, simtul meu olfactiv mai percepea si ceva abur de mici, asta-i alta poveste (nu face obiectul discutiei noastre). Si merg ce merg si cand colo…miros de tei. Superb , a fost o plimbare frumoasa .Nici nu-mi propusesem sa ajung prin parc, dar fiind prin apropiere n-am rezistat.
  2. Cand privesc copiii la joaca. E o priveliste extraordinara .Acum vreo doi ani stiu ca mergeam la doctorul meu de familie ( care e prin Drumul Taberei). Si de fiecare data cand ajungeam mai devreme decat ora stabilita, mergeam in locurile acelea special amenajate pentru joaca (rare sunt si acestea) si admiram micutzii la joaca. Eu cred ca nu e nimic mai frumos si mai pur decat o asemenea priveliste. Plini de energie, cad , se ridica , incep sa planga , dar isi revin pentru ca mai au multe de facut si e frumos sa-i vezi atat de ocupati, de parca timpul nu le mai ajunge (lasa ca vedeti voi cand va faceti mari 🙂 ). In orice caz o asemenea imagine imi da o stare de bine si de optimism si e greu de comparat cu o alta.

Ma relaxeaza si o muzica buna, o companie placuta. Functioneaza si la voi? Ma destinde si gatitul (de cele mai multe ori, subliniez), sau joaca cu un pisic sau un catel sau un iepuras sau in fine un animalut simpatic. Sigur imi mai scapa ceva…o sa-mi amintesc eu. Ce e clar insa e ca o sa incerc sa ma bucur mai mult de momentele acestea 🙂

Tagged with: , , , ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Turturica said, on Iunie 1, 2008 at 5:54 am

    Te plimbasi prin parc aseara, mai Nico? Dar de cand devenisi tu olteanca, mai fetito? :)) Ia mai zi, sa vedem cat s-a transformat moldovencuta din tine… 🙂

    Si pe mine ma relaxeaza ceea ce ai scris tu mai sus!
    Mmm…plimbarile prin parc si mirosul florilor de tei (ca tot suntem in sezon acum!!!), si…as mai vrea sa adaug ca ma relaxeaza o carte buna…sa o citesc pe iarba, undeva la tara, unde este multa liniste si multi copaci in jurul meu…

    Foarte mult ma relaxeaza cerul, sa privesc cerul instelat si luna, da, mai ales luna….Sunt pur si simplu fascinata…

    Ei,te-am ajutat sa iti mai aduci aminte ce te relaxeaza? 🙂

  2. nicolatita said, on Iunie 1, 2008 at 6:04 am

    Da , asa e cerul instelat de vara pe fundalul cantecului greierilor sau mirosul ploii de vara dupa o zi innabusitoare 😉
    Eu olteanca? nu, nu are cum dom’le.


Lasă un răspuns

