Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

We dream the same dream, we want the same thing

Posted in muzica, pasiuni by nicolatita on Iulie 1, 2008
O melodie antrenanta pentru inceputul lui iulie care imi place mie foarte mult. (faceti abstractie de comentatorul francez de la sfarsit 🙂 )
Ne dorim acelasi lucru: zile mai racoroase 😀
Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pogan Mihai said, on August 6, 2008 at 9:10 pm

    Şi mie îmi place melodia aleasă de tine. Îmi place şi blogul tău. Te rog să-l vezi şi pe al meu şi să-mi dai ceva sugestii, pentru că eu sunt la început de drum. Toate cele bune! Prof. Pogan Mihai – Blogul meu – Poghisite.


Lasă un răspuns

