Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Love bites

Posted in muzica by nicolatita on Iulie 8, 2008

Am auzit ca cei de la Def Leppard si White Snake concerteaza azi in Bucuresti, si atunci mi-am adus aminte de o melodie pe care o ascultam foarte des acum cativa ani. Nice 🙂

Tagged with: , ,

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. adrians said, on Iulie 8, 2008 at 6:06 pm

    daca ne anuntai mai devreme … sau poate daca ne spunei si unde … poate am fi mers, oricum este bine de stiu ca au venit si pe la noi
    ps: de ce urasti tramvaiul 32 ? 🙂 este genial
    pss: pt ca este atat de genial eu am renuntat la el 😀

  2. nicolatita said, on Iulie 8, 2008 at 6:29 pm

    Am aflat destul de tarziu si eu de concert.

    32-ul? e „genial” intr-adevar.Cate povesti s-ar putea scrie pe seama lui 🙂

  3. ZUZU said, on Iulie 9, 2008 at 4:07 pm

    da ce are asa de legendar acest tramvai?

  4. Lucky said, on Iulie 10, 2008 at 10:50 am

    eu sunt putin off dar ai un tag aici

  5. ZUZU said, on Iulie 14, 2008 at 12:50 pm

    Simpatica tema ta!
    Nu am fost furata niciodata in Romania sau in alta tara
    In general supravegehz bine buzunarele si sacul de mana si incerc sa fiu discreta cu ceea ce e de valoare in public.

    In schimb am alertat adesea si am luat atitudine cand am vazut ca cineva este furat.
    Am fost amenintata si am beneficiat de priviri si chiar de o moneda aruncata in cap………….dar nu mi-a fost frica
    Cred ca daca suntem furati este vina noastra pentru ca nu suntem uniti si ne lasam manipulati de o minoritate de „hoti”


Lasă un răspuns

