Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Searching for…

Posted in de la lume adunate, oameni by nicolatita on Iulie 16, 2008

Multi dintre cititorii mei ajung accidental pe blog , ei apeland la maestrul google pentru diverse informatii sau chiar solutii la diverse probleme.

Astfel o buna parte dintre acesti cititori au ajuns pe blogul meu cautand, citez:

” cum sa rezist in fata unui esec sentimental”

„cum sa fac sa ma placa”

„am asteptat 9 luni ca sa o fac pentru prima data” 🙂 m-a amuzat asta mai ales ca postul „Prima data” se refera la cu totul si totul altceva.

M-am gandit atunci ca daca tot „m-au vizitat” ar fi frumos din partea mea sa satisfac curiozitatea acestor cititori sau a altora ce vor cauta cai de rezolvare a acelorasi probleme.

” cum sa rezist in fata unui esec sentimental” – Solutia mea, prietene, se numeste Carlsberg (neaparat rece), sau daca preferi un vin pot sa-ti recomand Beciul Domnesc, Murfatlarul. Adevarate minuni .Stii cum iti revii 😉 poate cu mici dureri de cap. Hai, viata e scurta , nu-i timp de stat prea mult pe ganduri 🙂

„cum sa fac sa ma placa” – Well, in situatiile acestea mizez pe naturalete.Nu te fortza prea mult, pentru ca in final s-ar putea sa realizezi ca nu-ti place tie prea mult fata . Nu te panica, lasa lucrurile sa vina firesc. Fiecare om poate sa fie fermecator si funny.Relax! Take it easy!

„am asteptat 9 luni ca sa o fac pentru prima data” – Ma intreb ce astepta aceasta fata sa gaseasca (presupun ca e fata) . Poate ceva felicitari ! Ei bine daca ai citit postul meu „Prima data”, nu cred ca ai gasit ceva din ceeea ce cautai.Va mai astept si de-acum inainte 🙂

Lasă un răspuns

