Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Pe deasupra si pe dedesubt

Posted in calatorii, job, ME by nicolatita on August 8, 2008

… cam asa mi-am petrecut o zi intreaga.

Scurta mea vizita in Paris a constat intr-un drum de 6 ore (dus-intors) deasupra norilor , iar vreo 3 underground, in metrou. Restul : tranzit , detalii 🙂 .

Desi nu eram prima data in Paris, a fost insa prima oara cand am luat avionul. Partea cea mai placuta : decolarea, cea mai urata : combinatia oboseala + meniu tarom. La dus avionul nu era asa aglomerat, la intoarcere insa se pare ca multi romani isi terminasera vacanta la Paris la aceeasi data.

Dupa un drum destul de placut , odata ajunsa pe aeroportul lui de Gaulle, a urmat o succesiune de schimburi de magistrale la metrou, vreo 3. Cu bunele indicatii primite in avans dar si cele de la „bastinasi” on the way, am dibuit sa ajung dupa o ora si jumatate la locul stabilit pentru intalnirea cu viitorul meu sef. Oricum am fost in viteza toata ziua, si norocul meu ca am cracul lung si pasul voios 🙂 . La limita am ajuns si pentru zborul de intoarcere. Nu stiu de ce, dar mi-e asa de cunoscut ritmul asta intens dar si nesanatos. Am mai trait experienta asta de-atatea ori.

De data asta chiar nu am avut unde sa scot aparatul sa fac o poza.Si asa ma mancau degetele… dar mai greu pe dedesubtul orasului ( poate next time). Cald la Bucuresti, cald si la Paris. Acorduri muzicale in metrou la Bucuresti, acordeoane si la Paris (dar va asigur ca nu era roman). In rest confortul la metrou cam acelasi. Si cam la asta se rezuma observatiile mele din subteranele capitalei lui Napoleon.

La intoarcere oboseala si meniul l-au deranjat un pic pe dl ficat. S-a suparat el nitel, dar de obicei nu e ranchiunos si ma inteleg foarte bine cu el asa ca dupa doua nopti de somn, am reluat relatiile noastre armonioase.O fi simplu si rapid cu avionul, dar tot mai bine e la sol 🙂 .Home, sweet home.

Tagged with: , , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pogan Mihai said, on August 10, 2008 at 1:20 pm

    Interesante observatii de calatorie, dar mai interesante documentele referitoare la … violenta dintre specii. Felicitari ! Toate cele bune ! Poghi

  2. Ionut C. said, on August 11, 2008 at 5:39 am

    Cum se deformeaza spatiul si timpul!
    Toata povestea (cu ajuns la Paris, rezolvat o problema punctuala si inapoi in Bucuresti- toate intr-o singura zi) e ca si cum totul s-ar fi petrecut pe o scena si translatia intre cele doua locatii s-ar fi realizat prin scmbarea decorului, timpul fiind un factor irelevant. Totul pare un scenariu SF scris in graba, iar desfasurarea reala a evenimentelor ar fi ceva de genul a plecat primavara spre Paris – intr-o trasura, iar dupa un sezon se inchide cercul in aceeasi locatie.
    „Pe deasupra si pe dedesubt” am imresia ca nu te-ai intersectat cu planul terestru, real, palpabil al vietii cotidiene pariziene. Fie ai fost prea sus sa simti parfumul Parisului, fie prea jos sa vezi „lumina” din orasul luminilor.

  3. nicolatita said, on August 21, 2008 at 2:52 pm

    Frumos descris punctul tau de vedere, Ionut.
    Poate ne intalnim cu totii si cu Anca la o bere.


Lasă un răspuns

