Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Si am fost in Barladland

Posted in plaiuri mioritice by nicolatita on August 26, 2008

In seara asta am iesit la o plimbare in oras, adica m-am plimbat de la un capat la altul, cu ai mei. Afara o vreme frumoasa, pe strada lume plimbandu-se relaxat. Timpul parca trece infinit mai incet decat in agitatia Bucurestiului. Si cum orasul este zilele astea in febra balciului, eveniment ce are loc o data pe an, cum era sa ratez eu asa ceva? Nu ca m-as fi asteptat la cine stie ce, cam stiam ce o sa gasesc : mititei, praf, muzica, papagali cu lozuri in plisc, ca la orice eveniment de o asemenea anvergura. Numai bun de comentat pe aceasta tema, pe blog.

Si m-am uitat printre oamenii prezenti, in general oameni simpli pentru care evenimentul asta era foarte asteptat. Mi-am adus aminte de targurile de la tara, cand toata lumea se gatea si astepta zilele astea de parca se apropia Craciunul.

Bineinteles ca mie ce mi-au placut cel mai mult( ca oricarui copil) erau aparatele. E partea care ma atrage intotdeauna la iarmaroacele astea. Eram curioasa sa vad ce aparat nou apare, lasand la o parte balerinele, caluseii si masinutele ( omniprezente si puerile, nu pentru oameni mari ca mine 🙂 .De data asta nu era nimic nou, erau cam toate cele prezente si in Herastrau.

Si mi-am adus aminte de Disneyland …ce experienta…extraordinar.Trebuie sa mergeti…trebuie sa va duceti copii acolo…A fost o zi magnifica…acum 4 ani.Fiecare om descoperea copilul din el acolo (pentru mine nu a fost greu deloc 🙂 Odata ce intrai pe poarta aceea te transformai …Am tipat de bucurie si extaz. Chiar nu as putea sa descriu in cuvinte ce s-a intamplat acolo… dar a fost intens… toate experientele …toate povestile… mina, muntii, saritura cu barca. Duceti-va…va rambursez eu banii , daca nu va place.

Zuzu, daca as mai merge acum, tot asa as reactiona? Eu cred ca da 🙂

Dar revenind la disneylandul autohton cu mici si bere, cred sincer ca pentru multi oameni e un motiv de bucurie, mai ales pentru copii.I-am vazut in seara asta . Si apoi oamenii simpli gasesc bucuria in lucruri simple… si balciul anual e o traditie a orasului…Dupa mine, ar mai merge ceva controale pe la produsele alimentare, niste restrictii la vanzatorii ambulanti, vanzatori de „orice”, dar daca ar fi sa decid eu, n-as lasa decat aparatele, si as aduce multe, multe, pentru toata lumea. 🙂

Tagged with: , ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. silviu said, on Septembrie 2, 2008 at 7:15 pm

    ai uitat sa specifici si …praful…:)


Lasă un răspuns

