Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Eu si Parisul

Posted in calatorii, foto by nicolatita on Septembrie 10, 2008

Cateva zile in Paris parca te fac sa te simti altfel. Pentru ca totul e altfel aici: strazile , cartierele, parcurile (asta nepunand la socoteala faimoasele obiectivele turistice). Si uite asa devii visator si vezi lumea asta intreaga mai frumoasa.

Dar ajungi pe Henri Coanda, caldura mare, traficul aglomerat, ajungi in 32 (e ora de varf ) si uite asa ma trezesc la realitatea bucuresteana , it’s all coming back to me now… Norocul nostru ca exista aparatele foto 🙂

Si uite asa incepe sejurul meu:

– mai intai va prezint gazdele mele primitoare

Au urmat apoi cateva zile de plimbari ce s-au lasat cu bataturi (dar nu asta e important).

Vorbele sunt de prisos. Iata ce am surprins cu aparatul foto:

Nu in ultimul rand iata si frumosul cartierul in care am locuit pentru cateva zile:

Untill next time , ma delectez cu pozele ! 🙂

Tagged with:

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. localul global said, on Septembrie 12, 2008 at 8:57 pm

    Frumoase poze. Ce aparat ai?

  2. nicolatita said, on Septembrie 13, 2008 at 6:39 am

    E doar un HP M417, dar o fi si fotograful priceput 🙂

  3. localul global said, on Septembrie 13, 2008 at 4:53 pm

    Asa se pare. 🙂


Lasă un răspuns

