Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

A venit toamna!

Posted in muzica, stari by nicolatita on Septembrie 22, 2008

Si uite ca mai trece un anotimp si intram oficial de maine in toamna, cel mai frumos anotimp …cel mai bogat sezon, cu cele mai gustoase fructe, cu cel mai dulce vin, cu ploi (nicidecum motiv de depresie, cel putin pentru noi astia nascuti in acest anotimp 🙂 ). Ei si ce daca suntem un pic melancolici si sensibili, doar suntem oameni cu trairi intense 🙂 .

Si pentru voi, cei nascuti toamna, vi-l dedic pe Travis cu „Love will come through”.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alina OPREA said, on Septembrie 26, 2008 at 8:49 pm

    fenomenala melodie, dar destul de profunda, am avut o perioada cand o ascultam des, dar in ultima vreme chiar uitasem de ea. nota 10 pentru remember.
    te pup si succes in continuare, salutari de la Dorina cu care am reusit sa ma vad saptamana trecuta si am vazut si printul ei mic.
    i-am propus sa revina si poate ne dam intalnire intr-un concediu toate trei.

  2. nicolatita said, on Septembrie 27, 2008 at 6:48 am

    Si eu v-am pupat …si sper sa ne vedem curand 🙂


Lasă un răspuns

