Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

De ce folosesc eu Nutrilite?

Posted in Sanatate by nicolatita on Decembrie 1, 2008

Nu mi-am propus niciodata sa traiesc cat dna Parker sau mai mult, dar mi-am dorit intotdeauna ca anii pe care ii am repartizati (cine stie,poate vreo 60-70 ) sa-i duc in deplina sanatate si cat mai multa armonie, pace si prietenie 🙂 .

 Dar sa nu ne indepartam prea mult de subiectul de astazi, plecasem deci  de la longevitate.Ei bine mi-am propus sa nu treaca o zi fara sa fac miscare si sa dorm bine, mi-am propus sa am un psihic sanatos, si bineinteles sa am o nutritie sanatoasa.

Si plecand de la o nutritie sanatoasa, am realizat, ca noi nu reusim sa asiguram necesarul zilnic de vitamine si minerale cerut de organisamul nostru, pentru ca nu consumam suficiente fructe/legume/lactate. SI incet incet asa apar carentele ce slabesc in timp organismul si devine astfel o tinta usoara pentru dnul Virus si a lui matusa rautacioasa, dna Boala care uneori vine in vizita dar alteori din pacate ii place asa mult proprietarul incat se instaleaza definitiv.

SI aici intervin suplimentele alimentare care vin sa completeze nevoia noastra zilnica de fitonutrienti, vitamine si minerale. Apelam si eu la aceste vitamine, ca mai toata lumea primavara si toamna cand schimbarile de temperatura la care organismul trebuie sa se adapteze ii impun acestuia un plus de energie.Acum insa imi dau seama ca e nevoie tot timpul de acestea.

In al doilea rand tin sa precizez ca nu mi-a placut niciodata sa iau pastile; am preferat si prefer in continuare produsele naturiste, ceaiurile, leacurile babesti, orice dar cat mai putine chimicale.

Acestea fiind date , acum vreo 2 ani am descoperit Nutrilite, marca de care m-am indragostit.Nutrilite, pentru cei care nu auzit, sunt singurii producatori de vitamine si minerale ce cresc, recolteaza si proceseaza plantele in fermele proprii autorizate (Brazilia, Mexic, California).Mi-ar placea sa vizitez intr-o zi una din aceste ferme.Nu o sa va povestesc acum despre tehnicele de cultivare a plantelor, procesul industrial de prelucrare si obtinere a concentratelor ce se regasesc in comprimate.Toate acestea le gasiti pe site-ul nutrilite.

Iata ce am testat si folosesc cu mare placere din gama Nutrilite : concentratul de fructe si legume, multivitaminele Daily, complexul vegetal pentru par si unghii, complexul Omega3 -din ulei de peste si ar mai fi multe multe altele.

Daca doriti mai multe informatii despre nutrilite, gama de produse si modul de comercializare, lasati-mi un mesaj la adresa nutriliten@gmail.com.

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ZUZU said, on Decembrie 2, 2008 at 8:22 pm

    Sincer Nico
    Ai devenit distribuitor pentru ei?
    Ai vazut filmul: Le soleil vert?
    Tubuletele tale jucau in rolul principal si erau de culoare verde.
    Mananca legume si fructe/peste si fa sport.
    Ah am uitat: fac si muschi pilulele tale?

  2. nicolatita said, on Decembrie 3, 2008 at 8:03 am

    zuzule, sunt de multa vreme distribuitor si in primul rand am ales sa fiu pentru mine, nu pentru ei.
    In al doilea rand, vorbeam de faptul ca acestea nu substituie ci doar completeaza necesarul de elemente nutritive, de aceea sunt suplimente alimentare.

    In ritmul nebun in care ne ducem viata, in zilele noastre, chiar si a face sport o data pe saptamana si a manca numai fructe si legume si peste nu e suficient.Poti sa intrebi orice doctor.
    Sunt alti factori care fac ca acestea sa nu mai fie suficiente : intensificarea poluarii, saracirea solurilor pentru culturi (ce fac ca plantele sa-si reduca din elementele nutritive), etc.

    Nu sunt convinsa ca a avea muschi e un semn de sanatate, dar exista picolinatul de crom care mentine nivelul normal al zaharului in organism, regland cantitatea de insulina produsa in organism.Unul din avantaje este si acela ca participa la metabolismul celular si la formarea muschilor. 🙂

  3. ZUZU said, on Decembrie 4, 2008 at 8:35 pm

    Eu cred inca in cultura BIO in sport si in aer curat.
    Nu iau vitamine decat cand am carente sau ma simt slabita.

  4. olliv_eve said, on Octombrie 16, 2009 at 4:16 pm

    salut! am luat si eu vitaminele d la firma amway (complexul daily), dar m-am ingrasat enorm. as vrea sa stiu daca si nutrilite pentru par si unghii ingrasa la fel d mult.

  5. nicolatita said, on Octombrie 18, 2009 at 6:16 pm

    Buna,
    Complexul de multivitamine cel mult poata sa stimuleze pofta de mancare, dar obiceiurile alimentare sunt responsabile de cresterea in greutate in exces.Nici vitaminele si nici complexul vegetal pentru par, piele si unghii nu ingrasa.
    Dintre cei pe care-i cunosc si folosesc DAILY de cativa ani, nu am intalnit problema aceasta.
    Ca si Daily si complexul pentru piele, par si unghii contine ingrediente naturale usor asimilabile de catre organism, fara conservanti artificiali sau coloranti.Cu doza normala recomandata si un regim nutritional normal nu ar trebui sa fie probleme.

    Daca mai ai nevoie de info in plus, nu ezita.


Lasă un răspuns

