Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Probleme cu yahoo messenger 9.0

Posted in ne doare by nicolatita on Februarie 20, 2009

75831

Acum exact 3 saptamani am remarcat ca lista mea de contacte era goala. Era cam ciudat  ca nici unul din cele circa 100 de persoane sa nu fie conectate la Internet. Bineinteles am incercat variantele meebo si webmessenger. Nimic.Bineinteles ca am dezinstalat si reinstalat apoi mess-ul din nou.Nimic.

Intre timp incercand sa aflu cauza disparitiei tuturor id-urilor, au aparut mai multe variante: ba ca as fi deschis un email spam, sau ca utilizatorii meu s-au sters singuri din lista mea folosind nu stiu ce programe. Asta chiar e o noutate. Era imposibil insa ca toti ,concomitent,  sa faca lucrul acesta. Adica hai toti admit , dar pana si mama sa faca lucrul asta?!!! 😦  hmm… nu cu siguranta nu a fost asta.

Si da-i si add apoi inapoi.

Astazi insa, vineri, 20/02, am avut surpriza sa constat ca mi-a aparut si vechea lista, deci dragii mei acum va am de doua ori (mi s-a parut mie ca erati cam multi azi 🙂  m-am si speriat ).

As ruga pe aceasta cale pe maestrii in ale messengerului sa ma lamureasca si pe mine in treaba asta. Daca am facut eu vreo manevra gresita, daca versiunea aceasta e mai instabila si ar trebui sa o schimb.Timp de 3 ani nu am avut nici o problema pana in momentul asta. Messengerul la origine a fost creat intr-un scop util,  nu sa dea batai de cap. Si daca peste cateva saptamani iar se intampla, eu nu ma mai joc.

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dana said, on Februarie 24, 2009 at 4:37 pm

    Buna draga mea,,,si eu am patit la fel dar cu versiunea 8 a messenger-ului.Dar ciudat e ca la mine lista veche n-a mai aparut…! Am dat add la toata lumea si atat.Cauza as vrea si eu s-o stiu!!


Lasă un răspuns

