Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

NU fast-food-urilor

Posted in ne doare by nicolatita on Martie 1, 2009

Am citit in seara aceasta 2 articole in care fosti angajati romani de la Mc Donalds, respectiv KFC povestesc cu lux de detalii despre activitatea din spatele tejghelii.

Va invit sa le cititi caci cu siguranta va va face sa rezistati, data viitoare, tentiei de a va mai infrupta din aceste „delicatese” si de a mai calca pragul acestor furnizori de junk food.

KFC

MC DONALDS

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prislea said, on Martie 1, 2009 at 3:12 pm

    Am citit si eu aceste articole si tin sa iti spun ca sunt profund dezamagit daca tu spui ca poti crede tampeniile ce le debiteaza unii suparati ca au fost concediati sau ca nu au vrut sefii sa le accepte o marire de salariu pe care o vroiau probabil pentru ca asa erau incurajati de prieteni nu pentru cine stie ce nevoi sociale reale.
    Oricum dupa ce am citit articolele acestea am ajuns la concluza ca nu produsele sunt de vina, de pe nici un plan. Acum sunt plecat din tara si vad cum se comporta lumea atunci cand vrea sa fie civilizata. Chiar si romani sunt in situatia asta.
    Deci pana la urma doar comportamentul omului e de vina, vezi exemplul de la kfc, nu procedurile, nu produsele.
    Cel mai bun exemplu este articolul tau cu batranii care se inghesuie in mijloacele de transport.
    Asta e Romania si nu cred ca ne va ajuta nimic sa schimbam ceva.

    felicitari pentru blog.

  2. nicolatita said, on Martie 1, 2009 at 4:47 pm

    Am vazut comentariile articolului si este posibil ca autorul scrisorii sa fie intr-adevar un frustrat care nu a obtinut marirea de salariu dorita si care a fost poate „instruit” si sustinut sa faca respectiva marturisire.DAR

    1 Nu este singurul.Probleme la adresa acestor 2 lanturi fast food s-au mai sesizat.

    2 Eu am personal o problema cu produsele de la fastfood, pentru ca ma intereseaza sa stiu ce mananc, din ce sursa provin alimentele.Pe site la Mc Donalds (http://www.mcdonalds.ro/#) ei au trecut la materii prime: vita, pui, peste etc.Sincer, in ce produs al lor simti gustul acesta? Si carnea la conserva are mai mult gust. Eu am renuntat la Mc Donalds de ani de zile.
    KFC mi se par un pic mai rezonabil in ceea ce priveste calitatea produselor, dar nici pe ei nu i-as recomanda prea des.

  3. Prislea said, on Martie 1, 2009 at 5:34 pm

    Sunt complet de acord cu tine despre produsele fast food.
    Nu le recomand nimanui si nu am zis niciodata ca sunt sanatoase. Chiar eu am patit-o intr-o vara cand am luat cca 15 kilograme in greutate din cauza ca am mancat NUMAI la fast food (era mai comod pentru mine, dat fiind faptul ca sotia mea lucra schimbul 2 😀 )
    Dar daca stai sa compari, de cate ori ai cumparat de la magazinele alimentare piept de pui afumat, sau salam, sau parizer sau alte produse care nu prea arata a carne de animal? Toate sunt produse in aceleasi standarde.
    Chiar am o cunostinta care lucra pe la o fabrica de mezeluri si a spus ca nu mai mananca niciodata carne din cauza a ceea ce vede zilnic.

    Totusi, oamenii au tendinta sa exagereze. Acele produse, chiar daca nu sunt sanatoase, sunt „asamblate” din produse naturale si sunt mai mult decat sigur ca nu folosesc animale moarte pentru a ne hrani pe noi.

    Si… totusi… iti sustin vointa de a nu consuma produse de fast food. Te felicit daca si reusesti sa te abtii si sper sa convingi cat mai multa lume sa faca la fel.

    Numai bine.


Lasă un răspuns

