Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Din frumoasa Roma

Posted in calatorii, foto by nicolatita on Martie 8, 2009

Am ajuns zilele trecute pentru prima oara in Roma. Dupa patru zile de alergat in stanga si in dreapta pentru a cuprinde maximum din ce se poate vedea, pot sa zic ca  e o destinatie extraordinara.

E un oras istoric si fiecare coltisor din oras, fiecare zid ascunde o legenda.Cred ca, chiar daca nu esti pasionat de istorie, odata ajuns acolo, in fata cetatilor,  picturilor,  statuilor,  atmosfera o sa-ti starneasca  setea de cunoastere.

Am vizitat Vaticanul, un loc spectaculos, care a luat cam o jumatate de zi ( si aceasta in viteza 🙂  am vazut aici frumoasa bazilica San Pietro ,  muzeul Vatican cu capela Sixtina.

Am fost bineinteles pe la Colosseum, am trecut incet incet printre ramasitele monumentelor  forului roman, am intrat in Capitoliu (trebuia sa vad lupoaica).Am vizitat castelul San Angelo, catedrala San Giovani, Pantheonul.

Am ajuns la fantana Tritoni si faimoasa fantana di Trevi (cea cu aruncatul unei monede).Am admirat monumentul Vittorio, piata Venetia si celebra piata Spagna.

In Roma am descoperit insa si Bio-Parcul (undeva in nord vest), care este o gradina zoologica moderna, cu conditii mult mai adaptate habitatului natural al animalelor.Apropos de animale, undeva in centrul Romei, in zona „Area sacra” a Argentinei, pe ramasitele catorva templuri poti sa zaresti o multime de pisici.Nu am aflat povestea lor,  de ce stau acolo, dar in orice caz sunt o mare atractie pentru turisti.

Daca vreti sa vedeti mai multe foto mergeti aici,  pe Picasa .

Tagged with: , ,

Lasă un răspuns

