Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

„- Sa cumpere toata lumea !”

Posted in info, livre d 'or by nicolatita on Aprilie 24, 2009

In seara asta pe cand ma intorceam de la munca, am zarit in curtea Muzeului de Istorie si Arta , pe partea dreapta la iesirea din pasajul Universitatii,  un vanzator ambulant de carti.Nu trec foarte des pe acolo, dar am impresia ca e cam tot timpul in zona.Azi desi aveam mainile ocupate, cu laptopul si alte sacose, parca mi-a facut cu ochiul si am zis sa arunc si eu o privire, ca  tare-mi plac tarabele cu carti :). Cand colo, vad afisate preturi de 2RON.Peste vreo 100 de carti la pretul de 2RON.Nedumerita am inceput sa caut, sa rasfoiesc printre carti. Si l-am intrebat pe vanzator: cum de-si vinde cartile la pretul acesta?.Oarecum surprins de intrebare si el si ceilalti cumparatori ce cautau lacomi prin vraful de carti, mi-a raspuns simplu: -” ca sa cumpere toata lumea…”

Eu in cele 10 minute in care am rasfoit prin carti am gasit Odobescu, Arghezi, Marin Preda, Stendhal; sunt carti mai vechi si mai noi (putine sunt aduse chiar din podul casei bunicii, precum s-ar crede,  la auzul pretului).Eu mi-am luat „Armance ” a lui Stendhal cu doar 2RON 🙂

Asadar,  pentru cei pentru care minunata  initiativa a celor de la Jurnalul National  si a celor de la Adevarul,  tot nu e suficient de accesibila pentru achizitionarea cartile reeditate de ei, se gasesc si alternative mult mai ieftine, sa vrei sa gasesti si sa citesti.

Lasă un răspuns

