Nicolatita FM – the frequency of my thoughts

Ce mica-i vacanta mare!

Posted in ME by nicolatita on August 27, 2009

si ce dor mi-a fost de ea 🙂

Pe scurt : vacanta mea s-a derulat pe traseul Bucuresti-Constanta-Bucuresti-Barlad-Iasi-Barlad and back to Bucarest.

Am calatorit mult, mult cu trenul.Fac o mica paranteza aici: am circulat in perioada aceasta cu intercityul , acceleratul , dar si personalul si contrar asteptarilor mele, in intercity s-a baut bere la PET si s-au mancat carnati cu usturoi si nu in personal.Asa ca nu subestimati trenul personal, ca s-ar putea sa aveti surprize 🙂 .

Marea noastra a fost superba.mamaiaVremea minunata, plaja minunata.Nu mai fusesem pe litoral de 3 ani.Concluzia e ca : poti sa gasesti si locuri mai putin aglomerate, in care poti manca decent si in care poti sa te simti bine, sa te bucuri de soare si apa de la mare.

Am mai fost si la o nunta „franco-romana’ dar nu pun  poze pentru ca nu am aprobarea protagonistilor principali :), dar poate o sa va povestesc mai multe in curand.

Ei, dar vacanta nu mai dureaza 3 luni asa ca bine m-am reintors 🙂

Tagged with:

Lasă un răspuns

